woensdag 10 juni 2009

scrapboekje

Na enkele weken niet gescrapt te hebben, ga ik er proberen weer in te vliegen!!! Ik heb vorige maand, bij de workshops bij Tiny's, enkele leuke toffe dingen geleerd. Eén hiervan is een flapjesboek (dat van de workshop is nog niet klaar). Ik heb dit boekje in het klein gemaakt. Er staan voorlopig nog geen foto's in.Ik denk dat ik er een spreukenboekje of zo van ga maken. Zo iets van 'mijn moeder/vader/ ??? zei vroeger altijd.... Of uitdrukkingen die de kids hier gebruiken. Ik ben er nog niet uit, maar het boekje zelf wil ik jullie al tonen...

5 opmerkingen:

Ilonka zei

Tjeempie zoiets heb ik nog niet gezien . Wat een aparte kaart zeg!! Heel mooi.

Groetjes Ilonka

natacha zei

hey ziet er goed uit zeg mooi papier ook
ben benieuwd hoe hij er uit zal zien als het af is
groetjes natacha

kaatje zei

hallo ann
Ik vind het heel tof wat je gedaan hebt met het gene dat je geleerd hebt uit mijn cursus . Mooi gedaan ben al benieuwd hoe het zal zijn als het helemaal af is.

groetjes

kaatje

Unknown zei

Ziet er al spannend uit en ook ik ben ......benieuwd hoe die word.
gr,Lean

Hanneke zei

Ziet er spannend uit hoor!

Even een antwoord op jouw vraag:
Ik ben Scrapbookmagazine en Creatief met Foto's nog niet tegengekomen in Belgie, koop ze zelf altijd in NL. Als je wilt kan ik ze wel naar je opsturen hoor!Laat maar even wat weten.

Groetjes Hanneke