dinsdag 30 juni 2009

40jaar!

JA, HET IS VAKANTIE!!! En wat nog beter is... ik heb weer inkt!!! Ik heb een weekendje genoten van de rust in de ardennen, het mooie weer,...
En nu na 2 warme zwoele werkdagen, zit het schooljaar er op en kan ik genieten van een deugd doende vakantie!
Ik heb al 2 pagina's in orde gemaakt...

Op deze pagina heb ik een mini versie van mijn uitnodiging gehangen.

Misschien voor diegene die bij de pinken zijn: ik heb het papier dat ik gebruikt heb voor mijn uitnodigingen, ook gebruikt voor mijn boekje. Ja natuurlijk, dat hadden jullie al lang gezien!!!


Ja, de foto boven is wat aan de donkere kant, maar de rechterkant is de belangrijkste, omdat daar de foto van heel onze bende op staat...
Ik heb mijn 'gat' wat groter moeten maken. Met een beetje inkt,... zie je dat niet meer. Geef toe, je had t niet gezien!
Misschien even de dames voorstellen (Monique, Sofie, Sofie, Ingrid, Leen, Kathleen, Nathalie = de bovenste rij en onderaan staan Kathy en ik, het feestvarken) We waren nog niet vertrokken en we hadden al zo veel lol....

6 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

zeer mooi gedaan.
Hoop dat je mijn blog ook eens gaat bezoeken.
Groetjes sofie

Unknown zei

Leuk gedaan zo met je foto[bende??].Word een mooi boekje zo.
gr,Lean

charlot zei

Zeer mooi!
En ja ik ben inderdaad geslaagd:)

natacha zei

weer heel mooi gedaan
leuke foto ook
groetjes natacha

Corinde's Creations zei

Dit heb je prachtig gemaakt.

Groetjes, Corinde.

sofietjes handwerken zei

bedankt voor je reactie op mijn blog hoop dat je eer gaat komen op bezoek.