zaterdag 26 januari 2019

week 5: 2019 in een journal

Deze week gebruiken we de techniek van week 6. We gaan een collage maken en zo onze pagina opbouwen.

Wat heb je nodig?
Allerlei afbeeldingen uit tijdschriften en/of happy mails, stempels, washitape, scrappapier, oud papier…

Stap 1: grabbel willekeurig (niet gaan nadenken!! Dit is wel belangrijk, want anders raak je vast en ga je beginnen piekeren) allerlei figuren, afbeeldingen… begin gewoon te kleven. Voeg telkens een item toe, maar laat toch nog een witte ruimte. Zoals je hier ziet op mijn pagina passen de items op het eerste zicht niet samen, maar het geheel past dan weer wel.
In een happy mail kreeg ik een rubon blaadje met tekst op. Deze heb ik gebruikt om de afdruk te maken (links van de pagina). Het lukte niet echt goed omdat ik al redelijk niveauverschil heb (door de vorige weken items in te kleven). Dus een kartonnetje leggen onder je pagina kan helpen.
De rechterpagina is gewoon blanco gebleven. Met washitape maakte ik weer stroken voor mijn weekdagen en uit vorige bujo-labelswaps gebruikte ik gekregen kaartjes. Perfect voor mijn journal…


Geen opmerkingen: