donderdag 23 september 2010

grow in the direction of your dreams

Eindelijk na eigenlijk een dikke week weer eens gescrapt... Ik heb wat geƫxperimenteerd met embossing, aquarel en distressinkt... Mijn vingers zien er super groen uit. Ik moet binnen een uur naar de les en de inkt krijg ik er niet af!!! ;)

Ik heb dus eerst met embossing die libel gestempeld op wit cardstock en dan geheat! Daarna ben ik met aquarelverf over al het wit gegaan en ook over de libel. Je kan de verf er dan voorzichtig afvegen... NIET met de heater drogen!!! Dan gaat je embossing eraan!!! Langs de randen heb ik met groene distressinkt gestempeld, met aquarelpotlood lijntjes getrokken en daarover heen met zwarte stift ook nog een lijntje. De letters zijn donker groene distressinkt omlijnd met een zwart stiftje.
De foto heb ik met schuurpapier bewerkt. Langs de randen heb ik enkele lijntjes met zwarte stift getrokken en wat groene distressinkt uitgewreven.

Enkel op het staartje van de libel heb ik wat te hard gewreven (ssssst niet verder zeggen)

2 opmerkingen:

natacha zei

leuk gedaan zeg an
is weer iets anders
mooie foto ook
grtz natacha

Unknown zei

gaaaf mooie kleuren en de libel is perfect gelukt en de foto is ook super..