vrijdag 10 september 2010

geurtjes....

Ben even niet toegekomen aan scrappen maar heb wel weer enkele pagina's gemaakt in mijn wreck journal. Sam koos pag 116. Ja voeg een geurtje toe. Het stinkt hier echt om me heen. Mijn hoofd doet er zeer van... Dadelijk alles even verluchten.

Ik heb van alle zakjes open gesneden en de verpakking met de bijhorende inhoud opgeplakt. Ik heb 2 parfums (allure en burberry brit) op een stukje van hun verpakking gespoten (vandaar de mengelmoes geuren) en er ook bij geplakt...

Even een foto van mezelf terwijl ik een nieuwe truc probeerde om eens zonder tranen met tuiten te wenen ajuinen te kunnen snijden.... En dit lukt inderdaad...

Ik heb de eerste pagina's ook even een kleurtje gegeven... Met bijhorende waarschuwingsborden!!!! HET IS MIJN BOEK!

even het origineel...

1 opmerking:

Unknown zei

hahahhahhhah gave foto .
groetjes,,lean.