vrijdag 24 september 2010

Change is good...

Ja ik heb weer wat geëxperimenteerd... Ik ben weer vertrokken van wit cardstock. Hierop eerst geëmbossed en daarna waterverf erop. Nadat al het groen droog was heb ik mijn blad rechtop gezet en met een super natte kwast verf aan de bovenrand afgeveegd. Deze liep dan hier en daar naar beneden...

Het oranje onder het bloemetje is een stukje van een aardappelnetje (je kan die van de ajuinen ook gebruiken)

Hier stempels langs de zijkant.

De bloemen heb ik zelf gemaakt. Ik heb een oud laken in reepjes gescheurd. Een klein cirkeltje uit karton gesneden en dan vanaf het midden langzaam het stof rondgevouwen...

Daarna bespoten met glimmermist en dan in het midden wat lijm en kleine pareltjes... Wel goed laten drogen anders blijven de parels niet vasthangen!


2 opmerkingen:

Unknown zei

Dit heb je tof gedaan zeg en dat weer voor een probeersel.
fijn weekend groetjes,lean.

thekathrynwheel zei

Wow! I love the way you made the flowers :-)