donderdag 29 juli 2010

zomerhitte



Ja ik moest nog 1 pagina maken om helemaal bij te zijn met mijn jaarboek! En bij deze is hij af! Het onderwerp was zomerhitte. Daar hadden Lois en Lara helemaal geen probleem mee toen ze tijdens het vullen van het zwembadje een ijskoude douche namen onder de tuinslang! Deze foto's zijn genomen het eerste weekend van juli, toen het nog lekker warm was, terwijl we aan het kamperen waren...

Ik heb een gehaakt bloemetje gebruikt...

Ik was op zoek naar een mal om zo'n accolade vorm te kunnen maken. Met gewoon een blad in deze vorm na te tekenen is het ook gelukt. Alleen mijn pagina's van mijn jaarboek zijn iets smaller en er moest dus een stuk af...
Ik heb er een oranje lintje rond geplakt!

Wat vliegertjes...

Het mini blauw bloemetje met gezichtje komt ook van de doopsuikerwinkel uit Parijs (Ja, Fouzia weet niet welke schatten ze allemaal heeft liggen... ik moet dringend eens terug om meer van die pruts dingen te gaan zoeken)


4 opmerkingen:

natacha zei

wauw het gaat je goed zeg
das echt een toppertje
mooie zomerse kleuren heb je gebruikt
ook die vlaggetjes zijn een heel leuk detail
grtz natacha

Unknown zei

Je moet zeker terug voor ze het door heeft..hihhi,gaaf zomer lootje geworden.
groetjes,Lean.

Unknown zei

Wauw!
Mooie diepe kleuren! Helemaal zomers!

Julie zei

I love that ric rac edge An. Thanks for popping by my blog and your comments.