dinsdag 27 juli 2010

Mijn huis

Ik moest week 20 nog maken voor mijn jaaroverzicht van scrapheap. Dus heb ik tussen de droog beurt van 2 verflagen (ik ben aan tienerkamer 3 toe... ja kindjes worden groot en dan mag hun interieur ook meegroeien) door nog vlug deze LO gemaakt. Het is een LO die rap klaar is en waarbij je restjes papier kunt verwerken...
Het onderwerp was mijn huis. Ik had enkele weken een foto van de voorgevel gemaakt en deze kan dus dienen....

Ik heb enkele bloemetjes vastgehecht met een draadje. Gewoon wat extra kleur...

6 opmerkingen:

Eveline zei

een hele mooie lay-out! Ik vind die bloemetjes erg mooi!

groetjes
eveline

natacha zei

hele mooie lo die bloemetjes zijn heel leuk gedaan zal deze tip onthouden ;-)
en wat heb jij precies een gezellig huisje van aan de buitenkant toch
groetjes natacha

Unknown zei

Mooie lo weer An en een gaaf huis.
groetjes,lean.

Unknown zei

Oe leuk!

Enne... moooooooi huissie! :-)

LG zei

Loving all those strips. The design is amazing

Linda Vincent zei

Hi.....I've enjoyed looking at all your layouts. They are very inspiring!
I especially like all those lovely flowers....

Thank you for visiting me :-)
Linda