maandag 26 juli 2010

4 seasons in my life: nog enkele pagina's


Ja hier de volgende pagina's... Deze opdracht (4 weken geleden) ging over onze schooltijd. Ik had hier net een fotootje liggen (mijn favoriet uit de kleutertijd)

'Vader' was de opdracht op de dag van de verkiezingen en er moest een rood bolletje bij... een knipoog omdat we weer met het rode potlood mochten gaan kiezen (en blijkbaar hebben we ze het moeilijk gemaakt want we zitten nog steeds zonder regering)

Ook hier weer wat knipwerk. Mijn schrift wordt met de pagina dikker en dikker... (Maar ik blijf het 1 jaar volhouden... tegen dan puilt het uit)

Voila het rode knoopje staat symbool voor het rode bolletje (eigenlijk 2 want anders was 't ongeldig!) dat we mochten inkleuren...


Deze speedpagina was fotoloos. Je moest je gevoelens van die dag met kleuren weergeven. Awel het regende toen heel erg, ik moest leren voor een of ander examen, was niet enthousiast enz... dus dit is hem geworden en het is helemaal niet gemakkelijk om enkel met kleuren wat weer te geven.

Nu nog 3c te gaan maar die zijn voor ergens in de volgende dagen...

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gaaf vooral die van je vader is heel mooi en de foto van jouw vroeger aaa lief hoor heel mooi gemaakt weer.
UHHH zitten wij ook niet zonder regering..hihihi.
groetjes,Lean.

celia zei

Ze zijn alle drie geslaagd...voor mij dan toch!!!

natacha zei

goed gewerkt zeg
zijn hele mooie lo's
grtz natacha