zondag 1 augustus 2010

groene vingers

Mijn derde en laatste weekopdracht voor het scrapheap jaarboek zit er vandaag op. Het is toch niet gemakkelijk om telkens wat te vinden om over te scrappen dus heb ik gewoon gekeken naar wat de dag bracht en voila... mijn onderwerp was klaar.
We zijn naar het tuincentrum hier in de buurt geweest om planten aan te kopen. Eigenlijk voor in grote potten lang ons terras te zetten zodat we wat meer schaduw krijgen. Maar uiteindelijk hebben we er geen aangekocht en gaan we de tuinman om raad vragen en heb ik enkel wat groente planten mee om in mijn mini moestuintje te zetten. Bloemkool, broccoli en enkele soorten sla.
Mijn opdracht voor vandaag is dan ook dat men moet laten zien of ze al dan niet groene vingers hebben... Ik ben benieuwd!

Ik heb even mijn dikke tomaten, groene paprika en courgetten op de foto gezet...

Wat stempeltjes lang de boord. Ik heb de bloemen er maar voor de helft op gestempeld.


3 opmerkingen:

Inge zei

Mooie groene vingers die je weer in een mooie Lo hebt verwerkt :) Ik heb iets leuks voor je op mijn blog staan;)

Unknown zei

Gaaf weer en mooi gemaakt ook toch altijd weer de vraag of de podracht gaat lukken.
gr,Lean

dithny zei

Wat een onwijs leuk onderwerp om te scrappen, leuk gedaan met het frisse groen.