maandag 12 juli 2010

mini project: My Story: 40

Zaterdag viert Leen haar 40 ste verjaardag met een tuinfeest! Op paasdag werd zij 40 en nu gaan we dus fuiven! En daar hoort dan ook weer een boekje bij. Dus ben ik weer aan de slag gegaan en probeer ik eens wat anders uit: een rond boekje dat in een grote kaasdoos past.

Hieronder zie je de doos...

Ik heb hem beplakt en de bloemen (gehaakt door mijn moeder liggen er nog los op = voor de afwerking later)

Ik heb de roze letters met goudverf bewerkt. (een detail Leen is niet aan roze en dat al ze geweten hebben ;) )

Enkele details... Alles moet nog aan elkaar geraken maar dat is ook voor later op de week.

Een miniboekje....

Wat eigen fantasie verwerkt ...

Ik heb eens wat geprobeerd om een tekst te schrijven... Leuk om te doen...

Detail... Op de bloemen van het papier heb ik nog een bloemetje en knoopje geplakt.

Hier een mini boekje mat haar pasfoto's in. Ik heb de lintjes gesloten met een veiligheidsspeld en omdat zo iets vlug verloren gaat heb ik de speld met een touwtje aan het papier geplakt en aan de andere kant van het touwtje nog een bloemetje dat los hangt.

Nog even een tekst...

En de rest volgt als het geheel klaar is!

3 opmerkingen:

natacha zei

Amai das wel een heel mooi boekje leuk dat er veel journaling bij staat ook
grtz natacha

Unknown zei

ooo ik vind hem al heel mooi ziet er super uit.
groetjes,lean.

Inge zei

Wauw, ik vind die teksten heel gaaf!!!! Wat voor een pen / stift heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag? Het ziet er zo helder en mooi wit uit!