donderdag 16 juli 2009

Keep on smiling

Ik heb me weer eens goed kunnen uitleven...

Ik heb eerst 2 verschillende soorten papier gescheurd, erop lettend dat de scheuren overeen kwamen. Ik heb nog een derde pagina als achtergrond gebruikt. (dus 3 bladen op elkaar, wel erg dik) Daarna heb ik gedistresst met 2 kleuren (old paper en walnut stain). De 2 gescheurde pagina's heb ik dan aan elkaar gestikt met een grote zigzag steek. Daarna heb ik beide op de onderste pagina geplakt.

Ik heb toen een puzzel gemaakt van de de nog te verwerken stroken, lint erbij en ook met de naaimachine gestikt.

Voor de afwerking heb ik lichtblauwe kantjes gebruikt die ik met 2 soorten splitpennen aan elkaar vasthecht.

De letters van 'LARA' zijn houten letters, die ik met bruine racklepaint heb geverfd.

De letters heb ik eerst overgetekend. Daarna nog eens enkele malen opnieuw, losjes over de letter. Ik heb daar dan ook wat bruine cracklepaint overgeveegd en als laatste hier en daar wat zwarte stickles.

8 opmerkingen:

Ilonka zei

Supergaaf je LO wat een mooie knoopjes en heel mooi zo dat gescheurde papier.

Groetjes Ilonka

sofietjes handwerken zei

dus je kan stikken op papier.
Met een gewoon stikmachien of wat.
Kan je het antwoordt geven op mijn blog.
Dan kan ik dat ook eens proberen.
Groetjes soife

Unknown zei

Mooie foto ook en de lay-out is gaaf geworden.
gr,Lean

Corinde's Creations zei

Dit is echt prachtig gemaakt, daar heb je heel veel werk in gestoken.

Groetjes, Corinde.

natacha zei

wauw zeg ann,
deze is weer schitterend
de details van op detail foto 1 vind ik het leuks is weer eens iets totaal anders
je bent goed bezig zeg
groetjes natacha

Unknown zei

hihi lekker joh parijs geniet er maar van.
gr,Lean

Unknown zei

Hoi er staat een verassing op mijn blog voor je.

Isabel De Pauw zei

heeeel mooi !!!!!