woensdag 8 juli 2009

40 jaar!!!

Ja, ik heb weer een pagina af (gisteren eigenlijk- na mijne strijk!!!- en wat opruimen)
Ik heb hier weinig extra's aan de pagina's toegevoegd. De foto's zijn kleurrijk en ik heb er veel op 1 pagina gezet.

Rond de foto heb ik de tekst geschreven.

De rechterpagina, was de gruwel ontdekking van de dag!!! We wandelden op de vismarkt in Brugge, waar er enkele standjes stonden met kleine prulletjes en dit exemplaar stond daar ook: CHUCKY. Iedereen stond gehypnotiseerd te kijken en ik kon niet anders dan een foto maken. Maar ik heb hem veilig in een omslagje weggeborgen...

Die ogen... niet te doen. Kijk eventjes naar die foto en je wordt door die ogen opgeslorpt!!!

3 opmerkingen:

natacha zei

hihi weer mooi gedaan
je bent goed bezig zeg
groetjes natacha

Unknown zei

Hhaahaa leuk weer en chucky niets mis mee[brrrr].
gr,Lean

Anneke zei

wat geweldig leuk en mooi,
en chucky is fun