zaterdag 2 februari 2019

Gelli Plate fun

Het was alweer een tijdje geleden dus heb ik gisteren weer eens mijn Gelli Plate boven gehaald en achtergronden gemaakt voor ATCs, ATCoins, Bujo kaarten... Leuk werk en zo ontspannend8
Ik gebruikte een sheet om de verf uit te rollen om ze dan in verschillende laagjes aan te brengen op mijn Gelli Plate. Tussen elk laagje eventjes een droogtijd inlassen zodat ze mooi op elkaar vasthechten.

Ik gebruikte mijn mini Gelli Plate voor de achtergronden van de ATCoins. Uit deze vorm kan ik perfect een cirkel van 2,5" ponsen.

 Mijn Gelli Plate heb ik dan volledig proper gekregen door telkens heel dunne laagjes te blijven toevoegen en een afdruk te maken op mijn 'underpaper'. Deze gaat nu in mijn journal gebruikt worden als achtergrond...


Geen opmerkingen: