zondag 16 december 2018

2019 in een journal: voorbereiding 3


Vandaag starten we met het maken van tags. Deze tags zijn natuurlijk niet verplicht, maar geven wel weer wat extra aan je journal.

Wat heb je nodig? Restjes papier, een voorbeeldtag, dubbelzijdige tape, een schaar, een potlood, stickers (stempels, geprint) met de maanden op.
Stap 1: teken op je restjes papier 12x de tag over.
Stap 2: knip alle tags uit.
Stap 3: vouw de tags dubbel.
Stap 4: stempel op een strookje papier, print de maanden uit of doe zoals ik deed, gebruik stickers met de maanden op (deze komen uit de laatste Daphny’s Diary). Ik knipte telkens de maand uit en kleefde deze op mijn tags.

Stap 5: kleef de tags bovenaan (of aan de zijkant van je pagina’s). Goed tellen. Week 1: januari. De week waarin februari begint kleef ik de maandtag van februari…
Tip: Kleef dubbelzijdige tape aan één kant van je tag. Knip het restje eraf en kleef dit aan de andere zijde.

Veel plezier...

1 opmerking:

Unknown zei

Dag An, een berichtje om je te laten weten dat ik met je project van 2019 meedoe! Ik heb opdracht 1 en 3 gedaan, zit nog te broeden op een uitwerking van mijn woord voor 2019. Kan ik ergens foto’s plaatsen? Hier in de comments lukt dat niet geloof ik.
Groet, Wanda