zondag 9 december 2018

2019 in een journal: voorbereiding #2


We zijn alweer een weekje dichter bij de start van het nieuwe jaar.
Deze stap is zeker niet verplicht. Maar ik werk al jaren met een ‘woord van het jaar’. Dit kan van alles zijn. Dit jaar was mijn woord ‘hope’. Vooral omdat ik na mijn rugoperatie nog met een revalidatie bezig was en ik vooral hoopte dat alles weer goed kwam, ik weer kon gaan werken, op creatief vlak weer actief kon zijn…
Voor 2019 heb ik ook al een woord klaar: “Balance’’ Evenwicht zoeken tussen job, gezin, vrienden en hobby’s.

Jullie mogen dus ook, wanneer je dit ziet zitten, op zoek gaan naar een woord. Heb je een gevonden dan werk je dat woord gewoon uit.

Stap 1: zoek een woord
Stap 2: stempel je woord op een strookje papier
Stap 3: knip je woord uit en kleef je woord op een achtergrond
Stap 4: maak een ATC-kaart waarop je je woord kleeft.
Stap 5: bewaar je kaart. Deze gaan we dan in de eerste layout verwerken.

Geen opmerkingen: