maandag 11 februari 2013

i love art canvas

Voor het eerst een een canvas bewerkt. Eigenlijk met dezelfde technieken als mijn 52 cards album. 
De canvas werd eerst overdekt met stroken papier uit een oud boek. Daarna washi tape erover (af en toe een strookje) daarover gesso (uitgewreven met een babydoekje). Goed laten drogen.
Hierover heb ik op verschillende plaatsen met zwarte inkt het graadmotief aangebracht en her en der wat met blauw aquarelstift accenten toegevoegd.
Het hartje heb ik op wit papier getekend en met aquawasco ingekleurd. Veel water en nog eens wasco erover. Daarna dylusioninkt erop (rode). Met wasco heb ik dan de zwarte rand gemaakt en pas nadat het hart op de canvas gekleefd was uitgewreven met water. 
Ik heb op verschillende plaatsen wat woordjes gestempeld...
 Daarna heb ik over heel de canvas true snow aangebracht, laten drogen...
Op de true snow heb ik extra blauw gevoegd...
 
 De letters zijn met zwarte inkt gekleurd..
 Hieronder heb ik de true snow met zwarte aquarelstift ingekleurd en daarna met water uitgewreven...



2 opmerkingen:

Unknown zei

Super geworden gaaf texture ook en heerlijke kleurtjes zo bij elkaar.
groetjes,Lean

Julie zei

Looks great love the background.