zaterdag 9 februari 2013

52 weeks album

Een nieuw jaar dus een nieuwe uitdaging. Ik heb me weer opgegeven om een jaaroverzicht te maken op de scrapheapsite. Maar weer gewoon een layout maken zag ik niet zitten. Vandaar dat ik op zoek ging naar een andere formule. Ik volg al geruime tijd Stephanie Ackerman die geweldige dingen maakt. Via onderstaande link kan je zelf even gaan kijken naar haar idee.
http://homegrownhospitality.typepad.com/homegrown_hospitality/2013/01/52.html
Ik kocht het online lessenpakket aan en ben met wat vertraging aan de slag gegaan. Hieronder zie je de eerste kaarten. 
De eerste kaart hieronder is de kaart van week 1. Met een speelkaart, papier uit een oud boek, inkt en wat emblishments ging ik aan de slag. Aan de achterzijde staat mijn tekst van die week...
 De onderstaande kaart is mijn beginkaart. De cover van mijn album...
 Week 2: heb ik met gekleurd papier uit een oud boek, true snow (modelpaste), stempels,... gemaakt.
 Aan de achterzijde staat er weer wat over de voorbije week geschreven...



2 opmerkingen:

@nnie zei

Ziet er leuk uit An, ik volg je....
groetjes Annie

Unknown zei

Ziet er gaaf uit!
groetjes<lean