woensdag 20 februari 2013

canvas: Enjoy 2 create

De canvas is bewerkt met gesso. Hierop heb ik een laagje zelfgemaakte tissue papier aangebracht. Her en der de letters 'love' gestempeld en daarop met de losse vingers de modeling pasta. Goed laten drogen waarna hier en daar met een aquarelstift het blauw is aangebracht.
 
Voor het hart erop gelijmd werd heb ik de canvas bewerkt met distress crackle paint.
Het hart zelf heb ik op oud boekpapier gescheurd. Daarna ingekleurd met wasco en dit met water (in mijn water penseel zit een beetje rode dylusioninkt wat de kleur intenser maakt) uitgewreven. Hierop heb ik kleurloze crackle paint gedaan. Nadat het hart droog was, heb ik met zwarte wasco de randen nog eens extra geaccentueerd. Na het oplijmen opnieuw en met mijn zwarte aquarelstift heb ik nog eens extra de randen nagetekend. 
De tekst zijn restjes letters...

Leuk om te doen en zeker te herhalen... Tot de volgende!


Geen opmerkingen: