zaterdag 13 november 2010

my 3 kids

Een super leuke uitdaging op de scrapheapforum... Met de kleuren oranje, rood, geel en bruin een herfstlo scrappen...Heb ik dan maar vlug gedaan.
Ik heb blaadjes uit grungeboard gesneden, geinkt met distressinkt, daarop met embossing een stempel en dan glimmermist op enkele blaadjes en tot slot zwarte stickles.

Deze foto is vorige week genomen in Bolderberg tijdens een boswandeling. Eindelijk eens een foto van de 3 kids samen (en enthousiast dat ze waren!!!!)

Ik heb de foto bewerkt met schuurpapier en distressinkt (een okerkleur in combinatie met rood)

Tekstje in de bovenhoek...

Het cijfer 3 heb ik eerst met rode distressinkt ingewreven en daarna glossy accents over gedaan.

De blaadjes zijn eigenlijk oker-geel met groene glimmermist op... hierdoor verandert de kleur een beetje naar groen. Ja een foto is nog altijd iets anders dan in het 'echt'.

mijn dochtertje heeft nu ook haar eigen blog gestart...mocht je het zien zitten laat even een berichtje voor achter...ze gaat heel blij zijn: laralanduyt.blogspot.com

2 opmerkingen:

natje zei

Wat een mooie LO geworden!
Mooie foto...mooie details.

Groetjes

Unknown zei

Maar toch alle 3 op de foto..hihihi gave lo geworden.
groetjes,lean