zondag 14 november 2010

de stapvlag

Een pagina voor mijn jaarboek... Ik denk week 43 (ik sta er nog 2 achter) Deze lo heb ik gemaakt met enkele 'actiefoto's' vanop het veldrijden in Zonhoven... We hadden de vlag mee van de lagere school en hebben er alles aan gedaan om hem in beeld te krijgen! Achteraf bij het bekijken van de wedstrijd op tv zagen we onszelf enkele keren terug!!! Missie geslaagd!

Ik ben deze lo eens heel anders gestart: eerst de titel plakken, dan de foto's en daarna de rest. Gewoon zonder denken, plakken en dan het volgende item toevoegen.

Het labeltje met bingo op heb ik gestempeld met embossing en daarop groene distressinkt... Leuk effect en dan heb ik nog wat glossy toegevoegd.


6 opmerkingen:

natacha zei

leuke layout zeg an
leuk dat jullie ook in beeld zijn geweest
fijne avond nog
grtz natacha

Unknown zei

Nou je scrap missie is ook geslaagd gaaf papier mooie details super weer.
groetjes,lean

Julie zei

Great page love all those pics.

LG zei

Love this page! It's so artistic!

thekathrynwheel zei

Hi there. You asked a question on my blog and I don't have your e-mail! Yes, you can get the images I used as they come to you as an e-mail attachment. Have a look here:
http://shop.afth.co.uk/art-journal-ephemera-3-425-c.asp
Bye for now, Kate x

"MOI" Freubel zei

Hoi An.
Ik las toevallig je reactie bij Kathryn en dacht "laat ik eens op je link klikken" :-)
Via via kom je altijd weer verrassende sites tegen bij blogspot hè ?
Ik wilde gewoon even zeggen dat ik deze scrap erg leuk vind ! Ik hou wel van een beetje "grungy effect".
Vr. groetjes Rian.