zondag 25 oktober 2009

Girls=fun

Deze Lo is mijn inzending voor de challenge van in2hobby. Ik heb er zeker 2 weken over gedaan om deze af te hebben. Telkens kwam er wat tussen en nu eindelijk...af!

De foto is niet zo duidelijk (met dat winteruur vandaag is het vroeger donker... k ga morgen een nieuwe maken). Ik heb de randen afgeschraapt en geinkt met distress. De donker grijze lijnen heb ik met de hand genaaid met DMC garen. Van de bloemenlintjes heb ik enkele bloemetjes geknipt en deze gebruikt als 'hartje' van mijn bloemetjes in combinatie met een plitpennetje. In de kleinste bloemetjes heb ik een knoopje geplakt.

10 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi geworden en de handgeschreven tekst is ook super.
gr,Lean.

natacha zei

heel mooi geworden
mooie kleuren heb je gebruikt
groetjes natacha

Anoniem zei

ik heb dat ook wel eens, duurt het lang voor ik iets af heb, maar ook al duurde het 2 weken, het resultaat is mooi! mooie kleuren heb je gebruikt en mooie details.

Anoniem zei

oo enne op je vraag wat ik op het roze sterretje heb gedaan op mijn LO, dat zijn roze stickles, gewoon glitterlijm dus, ideaal spul wat je in heel veel kleuren hebt.

dithny zei

Heel erg mooi, en dat papier past helemaal bij de foto's. Toppie, gewoon helemaal af.

Chimene zei

Prachtige layout is het geworden!!!!
Zal je wel even werk aan hebben gehad!!!
xxxx
Chimene

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Heel mooie lo is het geworden , knap gedaan !

Ann zei

Heel mooie layout & leuke kleuren ,

groetjes Ann

kenneth zei

heel mooi
en dankje voor je blogberichtje
ja de letters zijn bewerkt
1- in oranje geschilderd
2-met stazon een swirl op gestempeld
3-en glossy

Anoniem zei

er staat een award voor je op mijn blog, groetjes danielle