dinsdag 6 oktober 2009

circusartiesten in spé

Ik heb weer even gespeeld met glimmer mist. Ik heb het nog niet helemaal fit, maar weet nu toch al dat ik niet hard mag schudden met het flesje (anders krijg je teveel luchtbelletjes). Ik heb hier ook gewerkt met distress, acrylverf, embossing en glimmermist samen.

De letter C heb ik, net zoals het kadertje met glimmer mist bewerkt. De randen heb ik geaccentueerd met goud kleurige acrylverf en daarop nog wat zwarte stickles. De andere letters waren witte foamletters. Deze heb ik met goudverf gekleurd.

Ik heb een klein stukje kant gebruikt waarop ik met oranje DMCgaren enkele zigzag steken genaaid heb! De libelle op de achtergrond is ook met glimmer mist gemaakt. En daarna met donkerbruine distressinkt nog eens de libelle erop geinkt. De bogen rond de vleugels zijn distressembossing.

3 opmerkingen:

Wendy zei

Heel leuk gedaan!! Je hebt er echt wel je werk van gemaakt hoor!

natacha zei

leuk gedaan
je maakt er toch altijd je werk van hé
groetjes natacha

Unknown zei

Je hebt je eigen weer lekker uitgeleefd.Je lo is heel mooi geworden.
gr,Lean.