donderdag 18 februari 2021

Uitdaging met smiley's

 Begin februari stond volgende uitdaging in Prullemieke's: "Maak 3 projectjes rond een emoticon."

Voor mijn eerste creatie heb ik een sliley maken met een gebruikte koffiepad. Deze koffiepad herwerkte ik dan op een postkaart

Hier de koffiepad waarop ik met embossingpoeder een smiley maakte.
Voor deze ATC gebruikte ik een met Alcohol Pearls gemaakte Gelli Plate achtergrond. Ook deze smiley werd geëmbossed.
Voor de laatste kaart ging ik eerst verder experimenteren met Alcohol Pearls op de Gelli Plate en deze gebruikte ik dan voor achtergronden voor ATC's. 

Hoe werken met Acohol Pearls op de Gelli Plate?

Het gemakkelijkste is rechtstreeks op de Gelli Plate tekeningen maken. Daarop een dun laagje acrylics en dan je print afnemen. En vervolgens nog een dun laagje verf aanbrengen om nog een afdruk te maken.


Geen opmerkingen: