donderdag 18 februari 2021

ArtJournal 2021 Cover

Een lelijk schriftje verdient een mooi kaftje, dus ook dit jaar ging ik weer aan de slag zonder te weten waar ik zou eindigen.
Ik gebruikte na een laagje witte acrylics enkele Neocolors om mijn cover mee in de kleuren.
Deze werden met een babydoekje uitgewreven om dan nog eens alles te herhalen.
Extra kleur toevoegen en ook voorzichtig uitwrijven.
Met acrylics bracht ik regendruppels aan. (Ik had ondertussen een afbeelding gevonden die ik zou gebruiken)
Beetje accenten leggen met zwarte verf en later een kleurpotlood.

Details met gelato's, babydoekjes en een stencil.
Mijn afbeelding uitknippen en verder details aanbrengen...
Hier de achterkant.
Nog wat details en alles inwrijven met Gel Medium (voor de stevigheid)
Voila, alles afgewerkt en bruikbaar voor heel 2021 te overbruggen...



 

Geen opmerkingen: