donderdag 18 februari 2021

Artjournal 2021

Het is weeral superlang geleden dat er nog wat gepost werd op mijn blog, maar kijk hier ben ik weer met een update van allerlei creativiteiten. Allereerst mijn journal waarin ik nu alweer bijna 2 maanden aan de slag ben. 
Ik startte met een oud schrift waarin ik alle pagina's met Distress Oxides bewerkte (mbv mijn Gelli Plate), een stuk plastiek waaruit ik mijn vorm gesneden heb en ging hiermee aan de slag om alle pagina's te verknippen. Ik heb telkens een 5 tal pagina's verknipt om dan weer opnieuw te starten. De grootste afgeknipte delen heb ik gehouden want die gebruik ik later opnieuw.

Hieronder zie je de mooie laagjes. Tijdens het inkten heb ik de pagina's gewoon lukraak van een kleurtje voorzien en toch komen deze kleuren altijd mooi overeen...
Zoals ik net zei, gebruik ik de grootste afgeknipte delen om opnieuw met tissuetape aan mijn pagina's te hechten.


De pagina's hangen eraan. Ondertussen heb ik met Distress Ink de kleine boordjes bewerkt, ponste ik zwarte cirkels om telkens per 3 op een pagina te kleven waarop later de datums komen.
Met een gewone zwarte bic heb ik een doodle aangebracht...
De weeknummers en datums werden geschreven...

De cirkels kregen lukraak een plaatsje.
En tot slot werkte ik de boorden af met een doodle.
Voila, mijn journal was klaar om gevuld te worden...

 

Geen opmerkingen: