zaterdag 18 november 2017

Pocketletter fun...

Ik heb even een voorbeeldje gemaakt over hoe je op een eenvoudige manier je basis kan maken voor je 9 pocketkaarten.
Hier de verschillende stappen.
1. Materialen bij elkaar zoeken. Ik gebruik hier vooral restjes papier
Stap 2: voor mijn kaarten gebruik ik een achtergrond waarop ik de Distress Oxide inktresten aan mijn Gelli Plate afkuiste. Met gewone Distress Ink bracht ik wat extra details aan.
Stap 3: ik kleefde enkele stroken washitape en knipte zelf getekende boogjes uit. (Restjes papier)
Stap 4: deze strookjes lijmde ik op mijn ondergrond
Stap 5: de kaarten in de juiste afmetingen snijden.
Stap 6: de puzzel weer in elkaar zetten
Stap 7: de randen ponsen en Distressen. De middelste kaart is hier nog zonder Distress Ink. Je ziet duidelijk dat de stijl van je kaart helemaal verandert. 
Stap 8: details aanbrengen en vastlijmen
Afgewerkte kaarten









Geen opmerkingen: