zondag 24 oktober 2010

wreck this journal: nieuwe pagina's

Even mijn pagina's van mijn wreck this journal van enkele weken geleden posten....
Steek je potlood door de gedrukte cirkels en maak gaatjes... Heb ik gedaan en er dan wat bloemen van gemaakt!

Spreekt voor zich.... dikke en dunne lijnen trekken...

Deze maakte ik gisteren: mijn rechter wijsvinger werd in verschillende kleuren distressinkt geduwd en dan maar stempelen... ik heb over elke stempel een cirkeltje getrokken!

Spreekt ook voor zich: scheuren en daarna kleuren... Ik heb het eigenlijk omgekeerd gedaan!

Deze pagina moest in de wasmachine en ik had hem mooi in 4 gevouwd maar dit is toch het resultaat geworden!

Hier moest een pagina uit de krant komen... Mijn 2 bladzijden waren een beetje te klein voor Philippe Gilbert en vandaar heb ik foto's er overal bij gehangen!

Ik heb deze pagina uit mijn boek gescheurd en er een propje van gemaakt. Hij hangt vast aan het draadje waar ook mijn vliegertje hangt...Lekker dik boek heb ik nu.

Met zwarte stift heb ik verschillende tekeningen gemaakt deze dan met aquarelpotloden ingekleurd en daarna met water erover...

Voila... weer enkele pagina's klaar... Maar mijn boek is nog steeds niet helemaal gewreckt!!!

3 opmerkingen:

Unknown zei

hihihi jij gaat lekker je kan je echt uit leven zie ik.\
groetjes,Lean

@nnie zei

Heel mooi geworden je pagina's.
Ik krijg er weer zin in.
groetjes

Maria zei

Volgens mij is zo'n boekje heel ontstressend!!
Erg leuk!!!!
GRoetjes, Maria