donderdag 7 oktober 2010

walking on your on pace

Een paar dagen geleden heb ik een paar sneakjes op mijn blog gezet. Hier komt de eerste bijhorende LO. Eentje wordt weerhouden want deze wordt dan voor de workshop op 11 december gebruikt...
Hier heb ik willekeurig enkele bogen uigeknipt. In plaats van altijd gewone foto's te gebruiken heb ik de personages uitgeknipt en zo verwerkt op de pagina ( ze komen wel uit dezelfde foto)

Deze bloemen zijn een beetje op dezelfde wijze gemaakt als het bloemetje met stof (heb enkele weken geleden geƫxperimenteerd) alleen hier gebruikte ik een ajuinzakje...

Uit een oude cursus van Tim heb ik blaadjes en wolkjes geknipt...
Letters erop... wat lijntjes trekken, distressinkt aan de randen van het cardstock en klaar is de lo!


4 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf weer eens wat anders uitgeknipte personen en jij kan ook alles gebruiken he!!
groetjes,Lean

natacha zei

deze vind ik echt super leuk
is ook een hele originele lo
echt knap werk
grtz natacha

Nerrida zei

Wow, great page!

Maria zei

Super leuke layout. Erg leuk die foto's zo uitgeknipt.
Groetjes, Maria

P.S. ik vind het altijd zo leuk hoe je met alles experimenteerd.