zondag 7 februari 2010

Sneeuwpret

Mijn tweede pagina... Sneeuwpret.
Ik had geen recente foto's meer liggen. Vandaar dat ik deze gebruikt heb. Ze zijn van in de Kerstvakantie. We zouden op reis vertrekken, maar sneeuwval en autosnelwegen die dicht gesneeuwd waren zorgden ervoor dat we met een week uitstel vertrokken zijn. Maar de kids hebben genoten van de sneeuw...
Ik probeerde bovenaan de LO een sneeuwster te maken met glimmermist... Maar op bruin papier met een lichte spray proberen een figuur te maken!!!!!
Ik weet nu ook dat dat niet kan ;)

Mijn mislukt glimmermist experiment geeft eigenlijk (door de flits van de kodak) wel een leuk effect. En wanneer je heel veel verbeelding hebt dan zie je iets van een sneeuwster net onder de letters wpr...

5 opmerkingen:

zandra zei

Such a cute blog! Thanks for visiting me. ;o)
Hugz, Z

Femmy zei

prachtige layouts op je blog zeg!!
bedankt voor je bezoekje op mijn blog!

Unknown zei

Gaaf geworden ondanks je flits ster .
gr,lean.

Paper Paradise zei

Love the layout, especially hand written journalling. It is so special. x

natacha zei

prachtige layouts je bent echt wel goed bezig zeg
is wel leuk met die glimmermist
groetjes natcha