dinsdag 17 juni 2014

Happy me: een LO met journal restjes

Na lange tijd (zeg maar heel lang) heb ik weer eens een LO-tje gemaakt. Ik gebruikte wit cardstock voor achtergrond samen met restjes papier (journal achtergronden) met felle kleuren en strookjes oud tijdschriftenpapier en wat washitape.
 Op een blaadje met kleine etiketten heb ik een tijdje geleden mijn verfresten geveegd. Hierop enkele stempels en dan heb je telkens kleine klevertjes in allerlei kleuren. Je kan deze in allerlei formaten op dezelfde manier bewerken en gebruiken in je art journal of zoals hier op een LO.

 Heb je geen stempels voorhanden dan kan je altijd zelf met een verfstift aan de slag. Ik tekende op een restje papier een bloem. Gewoon met de losse hand. (idem foto hierboven met de boogjes) Je kan deze dan gewoon uitknippen en bij je pagina toevoegen. 

Geen opmerkingen: