zaterdag 18 januari 2014

The documented Life Project Challenge 3

Deze week werd er gevraagd om een omslag uit je mailbox toe te voegen aan je project. Ik kreeg per mail een uitnodiging voor de verjaardagsparty van een vriendin en heb deze uitgeprint en aan de linkerkant van mijn boek gekleefd. Aan de rechterzijde hangt een omslag dat gisteren in de bus zat. Het was reclame voor een krant. Ik heb heel de omslag afgeplakt met washitape en achter het venstertje zie je een stukje van een tekening dat ik van een leerling gekregen heb. De achterzijde van de omslag was helemaal open. Ik heb met hetzelfde papier als de uitnodiging van de linkerpagina een soort van binnenbekleding gemaakt. Hierop staat dan gewoon vermeld wat er allemaal in de omslag zit. De omslag zelf heb ik met washitape aan de rechterkant van mijn pagina geplakt. Of zoals ze zeggen ik heb een tip-in gemaakt..



Geen opmerkingen: