woensdag 16 januari 2013

My Family...

Hier nog enkele afgewerkte pagina's. Mijn 3 kids samen op foto, enkele jaren geleden. Ook hier weer veel glimmermist, gesso, tapes,... gebruikt met lekker vuile vingers als gevolg. Ik heb enkele pagina's samengenomen en daaruit een cirkel gesneden. Dus, wat niet goed te zien is op de foto, de foto zit wat dieper in het boekje.
Hier wat details...



Mijn volgende pagina staat in het teken van Niels. Ik begin nu stilaan vorm te geven aan mijn boekje en heb ook het volledig idee uitgewerkt. Naast de foto van ons 5 en de foto van de 3 kids, komen er dus nog 3 pagina's met enkele foto's van de kids afzonderlijk. Daarna draai ik het boekje volledig op zijn kop, maak ik een nieuwe voorkant en gebruik ik foto's van mijn ouders, broer en mezelf. Mijn persoonlijk albumpje dus...

 

 
Voila, nu tijd en zin zoeken om de rest af te werken...

Geen opmerkingen: