zaterdag 12 januari 2013

Familyalbum

Terwijl het buiten aan het sneeuwen was heb ik ervan genoten om even creatief aan de slag te gaan. Ik had zin om mijn vingers weer eens echt vuil te maken en geloof me, best dat ik nergens heen moet, want ze zijn echt vuil!
Ik heb een boekje (Italiaans-Engels) met in beide talen gedichten -zo'n gratis geval van op de interieurbeurs, maar soms heel erg bruikbaar- bewerkt met gesso, glimmermist, knopen, letters, alcoholinkten, stickles,... en hieronder het resultaat. De foto zijn van slechte kwaliteit daar het redelijk donker is en al wat later op de avond...
 Mijn basis zie je hieronder. Het boekje is langs één zijde in het Italiaans en wanneer je het omdraait en ondersteboven keert dan staat alles in het Engels. Ik weet nog niet of ik mijn album langs de andere kant ook op zijn kop ga zetten of niet... even wachten. Ik ga proberen een klein familieboekje te maken met foto's van ons 5-en en de huisdieren.
 De voorlopige voorkant... Misschien dat ik in het midden nog een minifoto in een klein kadertjes plaats... ik weet het nog niet goed, het is wat kaal en het voelt wat leeg aan zo...

 De titel...
Nu alles laten drogen en morgen misschien de eerste pagina's erin bewerken...

Geen opmerkingen: