maandag 1 maart 2010

Mijn neus krullen... is leuk

Ik heb gisteren deze LO gemaakt. Ik had weinig tijd en vandaar dat hij wat simpel gebleven is. Ik ging met mijn naaimachine alles aan elkaar stikken, maar ik heb mijn spped methode gebruikt: nl 'streepjes trekken met stift' om zo hetzelfde effect te krijgen...


Deze foto is genomen in de krokusvakantie. Mijn kids waren aan het poseren voor mijn fotoshoot voor mijn week8 LO. En deze zat er bij. Typisch Niels, smoelen trekken. Oh en zijn haren..die zijn gelukkig weer heel kort. Dik tegen zijn zin.

Ik had letters te kort. Dus de groene heb ik even bij gemaakt.

Je ziet het verschil niet he???? tussen naaimachine en stift ;)

3 opmerkingen:

natacha zei

leuke layout an
en een superleuke foto
echt wel grappig
groetjes natacha

Unknown zei

gaaf weer hoor en met de stift vind ik net zo leuk.En ja kids en poseren......hmmm.
gr,Lean.

Unknown zei

hihi! Wat een foto!

Leuke lo!