maandag 8 maart 2010

Activiteit: stampers eten

Mijn Lo van week 9: opdracht: werk, vrijwilligerswerk, activiteiten. Ik heb het laatste gekozen.
Voor de niet West-Vlamingen: Stampers zijn een soort puree gemaakt met karnemelk (ja zuur dus) en gebruinde boter en kaas (=optie) met omelet of biefstuk...

De kost die Tim na jaaaaren nog eens wou eten. Dus heeft hij dat samen met Franky als 'verrassingsetentje' gepland!!! Ik, als Limburgse, zou het nooit in mijn hoofd halen om dit gereed te maken. We kennen dat trouwens niet (gelukkig)


Reacties van de kids staan er ook bij. Vooral sam met 'die saus smaakt zuur!!!' was niet te doen.

7 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

ja, en ik als Kortrijkse ken het ook. Wij aten het altijd met een eike en een klontje boerenboter erin (van die echte he, niet uit zo een pakske). Das toch wel lekker hoor.

Marjolijn van Elsberg zei

Nou ik wordt al misselijk als ik het lees maar alleen de lucht van karnemelk vind ik al afschuwelijk, ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog nooit gedronken heb dus over de smaak kan ik niet oordelen. Wel een heel leukidee om dit in je jaaroverzicht te verwerken. en u maar hopen dat het pas weer over 15 jaar geopend wordt.hihi.

Groetjes Marjolijn.

natacha zei

leuk eens over zo'n thema scrappen das echt wel leuk voor later
of ik het lekker zou vinden geen idee heb dit nog nooit gegeten
aja je layout en opbouw en kleuren enzo vind ik heel mooi
groetjes natacha

Unknown zei

Gaaf je lo en volgens mij aten mijn ouders in een iets andere vorm ook deze prut......sorry blebleble of wij zeiden veevoer[uhmmm hoezo verwend].
gr,Lean,

Unknown zei

Whahaha.... BAH!

Geef mij dan maar het "limburgse" zuurvlees!! :-)

Maar je hebt er wel een leuke scrappagina van gemaakt! Dat dan weer wel!

Groetjes Ariƫla

Nathalie zei

Ik ben Dylan en ik snap niet waarom jullie dit niet lekker vinden, zeer goed met een paardebiefstukske.

Groetjes Dylan

Jaja...inderdaad Dylan van op de scrappagina "stampers eten" en trouwens wij zeggen stampekedul, op z'n westvlams!!

Nathalie zei

Hoi ik ben lois.
ik vindt het raar dat ze dat niet graag eten het is nogtans lekker hoor maar ik vindt het tof dat ze toch geproeft hebben . maar als ze het niet graag eten is dat niet zo erg . maar dat is toch niet zuur vindt ik toch.An je hebt er wel iets mooi van gemaakt van die foto's

liefs van lois
ja ... lois die graag pizza wil .