woensdag 5 augustus 2009

Reünie

Op 25 juli zijn al mijn 'kot-genoten' met partner en kids op bezoek geweest. We zien elkaar nog enkele keren per jaar, maar deze keer was het onze beurt om heel de bende te ontvangen. We zagen elkaar voor het eerst begin september 1989. Lang, lang geleden, maar oh zo veel herinneringen...

Op de postkaart heb ik al onze namen geschreven...
Op de bovenste foto heb ik een stukje uit het papier gesneden, en daar achter een ander strookje geplakt.
Op de foto hieronder is het blauwe cirkeltje gewoon een stukje papier dat ik uitgeknipt heb en dan met blauwe embossingpoeder geheat heb. (embossingpoeder van het merk: ZING)

Op de foto hierboven heb ik met een kartelschaar het papier gesneden, zodat ik een mooi golvend lijntje kreeg. Ik heb dan met mijn hamertje gaatjes geklopt.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk zo als ja alles zo verstopt ..haha ik bedoel van die weg gescheurde stukjes met weer een ander papiertje er achter.
gr,Lean

natacha zei

wauw ann heel leuk gedaan zeg
hoe je de datum enzo gedaan hebt
heel leuk idee is dit
groetjes natacha

Ilonka zei

Whow wat is dit prachtig en zoveel mooie details Supermooi!!


Groetjes Ilonka