vrijdag 8 mei 2009

fun

De eerste challenge van "in2hobby" was voor mij een grote uitdaging. Ik had nog nooit een layout gemaakt vertrekkende van een schets. Met deze een primeur die, al zeg ik het zelf geslaagd is.


Ik heb verschillende tecnhieken gebruikt.
Het papier afschrapen, inkten om het een oudere, versleten look te geven.


Ik ben zelfs in de garage gaan zoeken naar tape ( naam???), die mijn man gebruikt wanneer hij een gyproc wand gezet heeft en 2 platen aan elkaar moet pleisteren. Dat is die witte gaatjes-tape op mijn layout. En ik heb me ook bezig gehouden met mijn hamertje en gaatjes geklopt!!!


Verder heb ik lintjes gebruikt, blauwe knoopjes. In 2 knoopjes heb ik een oranje draadje gedaan.
Ik heb ook 2 splitpennen bij de foto, als extra effect geprikt.


Grungeboard kon natuurlijk niet ontbreken. Ik had eerst het grungeboard geinkt met distressinkt, maar de kleur was niet fel genoeg. Ik heb toen mijn oranje acrylic dabber weer gebruikt en het is al veel beter. Ik heb ook wat glossic gebruikt.

1 opmerking:

natacha zei

heel mooi gedaan zeg
mooie kleuren die perfect bij je foto passen
gropetjes natacha