dinsdag 7 april 2009

agenda 2009


Ja, ik ben al weken mijn fotagenda kwijt!! Met deze moest iemand hem ergens vinden.... mijn adres staat erin.

Ik was dus genoodzaakt een nieuwe aan te kopen (met in mijn achterhoofd: van het moment dat ik een nieuwe koop komt mijn oude wel weer tevoorschijn!!!! Maar niets van dit alles).
Ik kocht de eerste de beste, maar het was een lelijk ding.


Dus heb ik gisterenavond mezelf een kwartiertje scrapfun gegund en dit is het resultaat geworden....

Ik heb weer veel gedistresst. Het papier is een restje van de sassafrascollectie...
Ja mijn stempeltje op de achterzijde is ook met distressinkt gedaan... en daarvoor kun je eigenlijk beter andere inkt gebruiken. (Al doende leren we nog steeds.......)

5 opmerkingen:

kenneth zei

heel mooi
ja ik gebruik altijd distressinkt gr

natacha zei

heel mooi gedaan
mooi papier
groetjes natacha

natacha zei

hey an
in mijn profiel zie je mijn mail adres staan
anders moet je eens effe een mailtje sturen naar mij
is zo wel gemakkelijk om eens iets te zeggen
groetjes natacha

Wendy zei

Het is een heel mooie agenda geworden hoor! Je mag fier zijn op je werk.

charlot zei

mooie agenda en je kan iedere dag gebruik maken van wat je zelf maakte :)

Charlot