dinsdag 17 maart 2009

schommel-fun

Ik heb me deze namiddag een half uurtje bezig gehouden. Ik denk dat ik nog nooit zo rap een layout klaar had! Alles lag gereed om te lijmen en, toen ik terug kwam van een koffiedrink met vriendinnen, heb ik alles geplakt en nu staat het al op de blog!!!


Ook hier heb ik wat met distressinkt gewerkt. De foto's heb ik weer met 'walnut stain' bewerkt.


Het scrappapier met 'old paper', daarna een beetje 'milled lavender' en dan hier en daar in de hoekjes 'aged mahogany'. De randen van mijn gescheurde stroken heb ik ook met 'aged mahogany' geinkt.


Ik heb plakletters gebruikt en deze met een fijne bruine stift omlijnd. Voor de letters van 'fun' heb ik gewoon een letter 3x nagetekend

2 opmerkingen:

natacha zei

schitterende layout
en dat in zo'n korte tijd
het zijn leuke foto's ook
groetjes natacha

natacha zei

bedankt voor je fijne berichtje op mijn blog
dat ideetje mag je gerust pikken
ben benieuwd hoe jij dat gaat verwerken
we hebben toch een verschillende stijl
groetjes natacha