zondag 15 maart 2009

Mijn kerstcadeau




Deze layout heb ik ga maakt nav de challenge bij Tiny's. Ik had daar een pakketje 'Cosmo Cricket' gekocht. Heel leuke kleuren, allemaal dubbelzijdige pagina's, ...
Ik heb de voorpagina, het blad waarop de verschillende pagina's in het klein op staan, ook gebruikt. Ik heb alle vierkantjes uitgeknipt en deze gebruikt voor de kerstballen op mijn layout. Kwestie van zuinig te zijn :)


Ook op deze pagina heb ik gebruik gemaakt van 4 kleuren distressinkt. Eerst wat 'old paper', hierop 'dried marigold' en dan hier en daar een veegje 'weathered wood'. Ik heb de randen weer een beetje afgeschraapt en deze op het eind nog eens met 'walnut stain' geinkt. De kerstballen heb ik ook op dezelfde manier bewerkt. Het topje van de kerstbal is ook met de 'walnut stain' geinkt.
De touwtjes waarmee mijn kerstballen ophangen zijn met DMC draad genaaid.


Ik heb mijn favoriete letterstijl weer toegepast voor het woordje 'Kerst'. Eerst de letters tekenen, daarna nog eens losjes 2x erover en dan met aquarelpotloden (3 kleuren: geel, blauw en bruin) een streepje getrokken. Pas op het eind heb ik met de white spirit alles samen uitgeveegd.

1 opmerking:

natacha zei

prachtig gedaan
groetjes natacha