zondag 19 januari 2020

Week 4: 2020 in een journal

Ook deze week volgde ik de challenge van LD2020: met je woord van het jaar in je achterhoofd een doel opstellen. Ik wil dit jaar enkele technieken verder uittesten en de lat een beetje hoger leggen. Dus... hier ben ik dan van de eerste keer mee gestart.
Hieronder vind je mijn uitgewerkte challenge en journalpagina...

De stappen:
- met een stencil en gel medium structuur aanbrengen op theezakjes
- scrappapier op je achtergrond kleven
- hierop je gedroogde theezakjes lijmen
- alcoholink en blendingsolution erover
- acrylverf aanbrengen met de vingers (gewoon wat open wrijven)

- details aanbrengen. Ik gebruikte een koffiepad. Hier stempelde ik eerst op. Daarna drukte ik mijn pad op het embossinginktkussen en heb ik clear embossingpoeder gebruikt.
De letters zijn grungeboard, bewerkt met distress ink en embossingpoeder.

Geen opmerkingen: