zondag 24 december 2017

Bujo cover

De cover van mijn Bujo is bijna klaar. Ik denk erover nog een laatste laag verf aan te brengen samen met een laagje gel medium zodat ik er zeker van ben dat mijn journal een heel jaar rond sleuren gaat overleven. Hier is het voorlopig resultaat al.
Nadat ik de cover van mijn Bujo eerst een laagje gesso gaf heb ik daarop allerlei houten letters gekleefd. Hiervoor gebruikte ik gel medium.
Hier de voorkant van mijn journal
En hier dan de achterkant. Heel toevallig merkte ik dat de T en de M dicht bij elkaar stonden. Ik heb er dan een I tussen gelijmd en heb toe van de eerste keer de namen van mijn man en kids (Sam, Niels en Lara) toegevoegd. Als je goed kijkt zie op de voorkant mijn naam ook ergens staan.
Vervolgens heb ik weer een laagje gesso gelegd over de letters. Zodat ik er gemakkelijker met gewonen verf over kon.
 En dan begint het eigenlijke verven. Voor de eerste laag gebruikte ik enkel blauw en groen.

Voor de tweede laag gebruikte ik nog een extra kleur. Ik had de letters van de titel op mijn journal al met paars gekleurd en vond dat er meer kleur mocht over heel de cover.


Geen opmerkingen: