donderdag 8 mei 2014

resten washi tape verwerken

Via via via en eigenlijk ook al een beetje zelf aan het zoeken wat ik met allerlei restjes washitape kon doen. Vooral de verkeerd afgescheurde stukjes of wanneer er een dubbele strook tape mee komt van de rol. Dus heb ik een gebruikt blad papier genomen en ben daarop allerlei stroken washitape gaan plakken. 
Hierop een laagje medium gel, want anders komen de strookje gemakkelijk los en goed laten drogen.
 Het ergste is het wachten tot alles droog is... en kan het fijne werk beginnen. Ik ponste allerlei cirkels uit.
 Hieronder zie je wat ik met de helft van mijn blad gemaakt heb: een boord met huisjes, bloemen, cirkels... Van de restjes heb ik op de witte achterkant bogen getekend en deze uitgesneden.
De afwerking kan met een stift, naaimachine gebeuren of gewoon zo laten. Voila weer items om in een journal of op een pagina de gebruiken.
Met mijn resten en stroken papier ga ik  nu hetzelfde doen. Alleen ga ik cardstock klaarleggen om alles op te kleven zodat het ponsen gemakkelijker gaat...

1 opmerking:

Unknown zei

Spettert van het scherm af...
groetjes,Lean