zondag 27 april 2014

Happy mail envelop met miniboekje

Happy mail enveloppen maken kan heel erg leuk zijn. Ik ben voor deze reeks vertrokken van een filemap die ik in 2 gesneden heb. Van elke helft werd er dan een envelop gemaakt. 
In deze omslag heb ik van een lege cornflakeszak en van mijn ondergrond papier (papier waaraan ik de resten verf afveeg en dat op mijn werkvlak ligt) een miniboekje gemaakt. Op het plastiek van de zak kleefde ik allerlei washitapes (deze zijn dan gewoon af te nemen en te gebruiken door de ontvanger van de mail). Op de achterzijde van het papier kleefdeik oud boekpapier.


 Beide zakjes werden gevuld en met washitape dichtgekleefd. 
 In het gemaakt flapje zit een kaartje.
 Hieronder zie je de buitenkant van de omslag.
 De beide zijkanten werden dichtgestikt met de naaimachine.
 Omdat deze omslag richting de USA moet heb ik ook in het midden enkele stiksels aangebracht. De bovenkant is met allerlei washitapestrookjes dichtgeplakt. Nu nog zegels erop en dan richting Amerika.

Geen opmerkingen: