zondag 23 maart 2014

zelf gemaakte happy mail omslagen

Bij gebrek aan een gelliplate en ook omdat ik het zinloos vind om te investeren in zo een kwabbelding ben ik zelf op zoek gegaan naar vervangingsmateriaal. Ik gebruikte een silicone ovenmap (fluogroen onderaan de 1e foto)
Ik kon gewoon via dezelfde werkwijze als bij een gelliplate aan de slag en kreeg eigenlijk wel super resultaten. Gewoon verf uitrollen op de mat, met allerlei materialen figuren aanbrengen en dan de omslagen erop drukken. Ik gebruikte telkens een omslag om daarop de verf die aan de materialen hing te stempelen.
 Bij de omslagen op onderstaande foto zie je dat ik er weer mijn huisjes heb bij gekleefd.
 Deze omslagen heb ik net voor het posten nog bewerkt met gekleurde bollen. Ja, voor een keer geen huisjes
Omdat ik toch met de verf aan het experimenteren was heb ik van de eerste keer ook extra papier van allerlei kleuren, afdrukken... voorzien.


Geen opmerkingen: