zaterdag 15 december 2012

Kerst-art-kaarten

Het is lang geleden dat ik nog wat gepost heb op mijn blog, maar ik heb ondertussen niet stilgezeten. Ik heb wel wat minder gescrapt en me meer bezig gehouden met in mijn klein zwart boekje creatief bezig te zijn. Foto's volgen...
Vandaag heb ik enkele kerstkaartjes gemaakt. Gemakkelijk en leuk om te doen. Niet met allerhande papiersoorten, maar met verf, inkt, aquarelpotloden,... Hieronder zie je de resultaten.

De basis is telkens witte Cartstock. Ik heb labels gesneden en ben deze telkens op een andere manier gaan inkleuren. De bovenste 2 zijn met adirondackinkt en babydoekjes gekleurd. Met wat zwarte inkt en witte gessovheb ik dan cirkels (dopje van prittstift) en lijntjes (oude bankkaart) gezet. Met stempels heb ik het geheel wat opgevuld. Het ventje is een stampotique stempel en zijn mutsje komt van een andere stempel. (beide zijn eerst op een restje wit cardstock gezet.)
 Op de kaart hieronder is aquarel de basis. Eerst deze met een waterpenseel uitgewreven en daarna met babydoekjes erover. De rest is weer gewoon stempelen en details aanbrengen...

 De kaart hieronder heeft dylusioninkt als basis.


   




Amai... ik ben even aan het sukkelen gegaan met het plaatsen van de foto's... Vandaag dat ze zo chaotisch staan :)
Voila...nu de volgende serie kaartjes...


Geen opmerkingen: