zaterdag 14 juli 2012

my little girl is growing up

De opdracht was een zomerse LO maken. Ik heb met verschillende stroken papier een leuke LO gemaakt. Ook hier weer het zelfde probleem. Ik kan geen duidelijke foto's met de lazerprinter afdrukken. (Mocht iemand tips hebben om een gedetailleerd beeld te krijgen op speciaal voor de lazerprinter fotopapier...welkom) Dus heb ik weer gebruik gemaakt van foto's die ooit op school getrokken zijn.

Met restjes papier heb ik deze vlagjes gemaakt. Het gele boordje waaraan de vlagjes hangen heb ik gesneden uit de reclame strook van het designpapier... Nooit iets weggooien :)


 De foto's hangen met een paperclip aan elkaar en kunnen dus gewoon eventjes losgemaakt worden om te bekijken. Er kunnen er dus nog altijd bij.

 En zoals de titel zegt: kleine meisjes worden groot... zoals je op de foto kunt zien.




Even de details voor het maken van de golven...


De achterzijde. Ik heb het papier dat anders achter het gele papier zit eruit gesneden waardoor ik daarmee weer wat anders kan scrappen. Of zuinig zijn noemen ze dat ook wel.

 De voorkant en de basis van mijn LO


1 opmerking:

Unknown zei

Kleine meisjes worden zeker groot mooie foto's van haar en een gave lo.
groetjes,Lean