zondag 8 mei 2011

1,2,3 kids... minialbum

Volgende week gaat het scrapbookweekend door in Kortrijk bij Tiny's. Ik ga daar een workshop geven en 2 pagina's maken. Eentje met en eentje zonder distresstechnieken. Van de restjes papier heb ik dit minialbumpje gemaakt.

Als basis heb ik 1 vel cardstock gebruikt. Deze heb ik zo gesneden en geplooid tot ik 1 boekje kreeg. De kaft is van karton gemaakt. De rug van het boekje met een brede strook lint.

Door al het vouwen zijn er verschillende vakjes ontstaan waarin er verschillende tags kunnen...

Het kadertje is bewerkt met 2 soorten glimmermist.

Het grungeboard heb ik met verschillende kleuren embossingpoeder bewerkt en hierne nog een laagje kleurloze embossing erover gedaan.

Je ziet dat je nooit iets moet weggooien, je kan het altijd verwerken in een pagina of een minialbum!

2 opmerkingen:

Unknown zei

gaaaaaf ik krijg gelijk zin om een mini te maken.
groetjes,Lean

Margot zei

supermooi geworden!