zaterdag 25 december 2010

volhouden met mijn jaarboek

Week 50: kijken of de voornemens van week 1 wat opgeleverd hebben...
Mijn voornemen was dit jaarboek tot een goed einde brengen. Niet opgeven en week na week blijven een LO maken over het opgegeven onderwerp. Op een 2 tal LO's ben ik helemaal mee. Maar tegen het einde van het jaar zijn ook deze aangevuld en is mijn jaarboek compleet!

Ik heb restjes papier opgebruikt. Eens scrappen zonder foto is ook wel leuk!

Ik heb hier enkele zinnen geschreven ...


5 opmerkingen:

natje zei

Prachtige creaties heb je weer bij gemaakt!
Ik wens je fijne feesten en een creatief 2011!

Groetjes

natacha zei

leuk super dat je dit volgehouden hebt

Unknown zei

Gaaf weer en nog een week pfff fijne kerst en top dat je het vol hebt gehouden ook.
groetjes,Lean

Danielle zei

wat een leuke pagina! grappig je teksten op de 'stammetjes', en inderdaad super dat je het hele jaar vol hebt gemaakt! groetjes danielle

Julie zei

It must feel great to finish it An. I did something similar last year. Made a 52 week album.

Thanks for the comment and wishes on my blog.